بهترین تولید کنندگان اتوکلاو در ایران

تولید کنندگان اتوکلاو در ایران انواع بهترین اتوکلاوهای ساخت داخل را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل توسط نمایندگی های فروش مستقیم خود به عرضه می رسانند.

بهترین اتوکلاو ایرانی

تولید کنندگان اتوکلاو در ایران

آیا شما هم بهترین تولید کنندگان اتوکلاو در ایران را می شناسید؟
آیا می دانید که چگونه می توان بهترین دستگاه های اتوکلاو ساخت ایران را در بازارهای پر از تبلیغات و وجود واسطه ها خریداری کرد؟
شایان ذکر است که امروزه اگر چه مارک های خارجی از دستگاه های اتوکلاو در ایران وجود داشته، اما اتوکلاوهای ایرانی کیفیت مشابه و قیمت کاملا مقرون به صرفه تری داشته اند.
این تولید کنندگان توانسته مطابق با به روزترین استانداردهای بین المللی، انواع دستگاه های اتوکلاو آزمایشگاهی؛ دندانپزشکی و بیمارستانی را تولید و روانه بازارهای فروش نمایند.
بی شک شناخت تولید کنندگان اتوکلاو در ایران و نمایندگی های فروش مستقیم این شرکت ها، می تواند خریدی مطمئن را برای مشتریان رقم زده باشد.

ما در اینجا بهترین مارک های اتوکلاو ایرانی با مارک های ریحان طب، کاووش مگا، پارس مهر، مها طب و… را آماده فروش برای مشتریان خود نموده ایم.

تولید کننده اتوکلاو

مشخصات اتوکلاوهای ایرانی

شزکت ریحان طب یکی از بهترین تولید کنندگان اتوکلاو در ایران است که سابقه ای درخشان در تولید اتوکلاوهای آزمایشگاهی، دندانپزشکی و … دارد.
اتوکلاوهای ریحان طب دارای مشخصات ذیل هستند:

  • دارای سایزهای 10، 25، 75، 90 و 300 لیتری
  • از جنس استیل و لوله و اتصالات از جنس فسفر
  • بدنه بیرونی فایبرگلاس یا از جنس ورق گالوانیزه با رنگ استاتیک
  • دارای 5 برنامه پیش فرض
  • دارای سیکل خشک کن
  • مجهز به نمایشگر LCD
  • دارای برنامه تست نشتی

اتوکلاوهای کاووش مگا هم از دیگر برندهای اتوکلاو ایرانی هستند که در سایزهای گوناگون و با مشخصات منحصربفردی عرضه می گردند.

خرید بهترین اتوکلاو ایرانی

در حال حاضر سایت فروشگاهی اتوکلاو با در ارتباط بودن با بهترین تولید کنندگان اتوکلاو در ایران، امکان خرید آسان و کاملا مقرون به صرفه را برای مشتریان خود فراهم آورده اند.
این دستگاه ها بدون هیچ واسطه ای در این مراکز فروش آنلاین عرضه شده و قابلیت ارسال به تمامی شهرهای کشور را داشته اند.

[highlight color=”green”]هنگام خرید بهترین اتوکلاو ایرانی؛ حتما گارانتی و خدمات پس از فروش آن را در نظر داشته باشید.[/highlight]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما