خرید اتوکلاو وکیوم دار بیمارستانی

اتوکلاو وکیوم دار بیمارستانی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع اتوکلاو بیمارستانی را با قیمتی کمتر از سایر بازارهای کشور همین حالا به شکل آنلاین از این مجموعه سفارش خرید دهید.
از جمله مراکزی که می توان به اهمیت اتوکلاوها و یا اصلا بخش استریل در آنها بیشتر پی برد، بیمارستان ها هستند.
امروزه عفونت های بیمارستانی تبدیل به خطرناک ترین عفونت هایی شده که ممکن اند منجر به مشکلات بسیار زیادی برای بیماران،کارکنان و … شده باشند.
در همین راستا وجود یک اتوکلاو بیمارستانی خوب می تواند مهم ترین عامل از میان بردن زباله های عفونی و سترون سازی ابزار و تجهیزات بیمارستانی و آزمایشگاه ها باشد.

اگر به دنبال خرید اتوکلاو بیمارستانی خوب هستید، پیشنهاد می کنیم خرید اتوکلاو وکیوم دار بیمارستانی را از معتبرترین نمایندگی های فروش انجام دهید.

اتوکلاو بیمارستانی

انواع اتوکلاو بیمارستانی

در بازارهای خرید و فروش انواع اتوکلاو و دستگاه های استریل، یکی از مدل های پرفروش اتوکلاو، اتوکلاوهای بیمارستانی هستند که جهت امحاء زباله های عفونی بیمارستانی و استریل تجهیزات و ابزار پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.
این اتوکلاوها در انواع ایستاده با ظرفیت های گوناگون از 150 لیتر گرفته تا حتی 3000 لیتری پری وکیوم در بازار موجود بوده و از قابلیت ها و تجهیزات گوناگون برخوردار هستند.

امروزه شرکت کاوش مگا توانسته از بهترین اتوکلاوهای بیمارستانی را تولید و همراه با برد الکترونیکی تمام هوشمند فارسی به بازار عرضه کند.

از جمله مشخصات اتوکلاوهای بیمارستانی کاوش مگا می توان به این موارد اشاره کرد:

  • دارای 4 سیکل کاری
  • دارای تست نفوذ پذیری بخار و تست نشتی بخار
  • دارای پمپ وکیوم آب در گردش تحت لیسانس ایتالیا
  • دارای شیر اطمینان ایتالیایی با گواهی CE
  • مجهز به شیرهای برقی مخصوص بخار ساخت کشور ایتالیا

خرید اتوکلاو

خرید اتوکلاو وکیوم دار

با خرید یک اتوکلاو وکیوم دار بیمارستانی در دمای کاری 134 و 121 می توانید یک واحد استریلیزاسیون قوی در محیط های بیمارستانی داشته باشید.
این اتوکلاوها با گارانتی و خدمات پس از فروش مدت دار عرضه شده و شما می توانید در کمترین زمان ممکن پس از سفارش، آن را تحویل بگیرید.

قیمت مناسب اتوکلاوهای بیمارستانی

قیمت مناسب اتوکلاوهای بیمارستانی می تواند سبب شود تا تقریبا تمامی ارگان های بیمارستانی توانایی خرید این دستگاه ها و مجهز نمودن مراکز خود به واحد استریل را داشته باشند.
خریدارانی که قصد خرید با قیمت متناسب با کیفیت از انواع اتوکلاوهای بیمارستانی را دارند، می توانند همین حالا نسبت به ثبت سفارش خرید خود اقدام نمایند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما