فروش ویژه اتوکلاو دندانپزشکی با ارسال رایگان

فروش ویژه اتوکلاو دندانپزشکی مخصوص کلینیک های دندانپزشکی، از مارک های معتبر با قیمتی استثنایی، انجام می پذیرد. جهت آگاهی از لیست قیمت اتوکلاو با مشاورین ما در ارتباط باشید.

اتوکلاو چیست؟

در ابتدا باید گفت که اتوکلاو از ترکیب دو کلمه Auto به معنای خودکار و Clave به معنای کلید ایجاد شده و در اصطلاح به معنای دستگاه خود قفل شونده می باشد.
این دستگاه نوعی دستگاه بزرگ فولادی است که به عنوان یک محفظه فشار برای فرآیندهایی که به دما و فشار بالا نیاز دارند استفاده می گردد.
در واقع فشار بالایی که درون محفظه ایجاد می گردد منجر به بسته شدن خودکار اتوکلاو شده و برای ایمنی بیشتر؛ از سمت خارج هم به صورت دستی قفل می شود.
وجود یک شیر کنترل کننده از افزایش بیش از حد فشار بخار درون محفظه جلوگیری می کند.
امروزه تولید کنندگان دستگاه اتوکلاو، با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا، انواع اتوکلاو در زمینه های دندانپزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و … تولید و به عرضه می رسانند.
این دستگاه ها مناسب استریلیزاسیون ابزار، مواد و تجهیزات بوده که در کلینیک های دندانپزشکی می تواند نقش فزاینده ای در حفظ سلامت مراجعه کنندگان داشته باشد.
در ادامه کمی بیشتر با انواع اتوکلاو دندانپزشکی آشنا خواهیم شد.

فروش اتوکلاو دندانپزشکی

انواع اتوکلاو دندانپزشکی

همانطور که متوجه شدید، یکی از مراکزی که اجبارا به دستگاه استریلیزاسیون احتیاج داشته، کلینیک های دندانپزشکی می باشند.
امروزه توسط کارخانجات داخلی و خارجی؛ مارک های معتبری از دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی در بازار ایران خرید و فروش می گردند.
انواع استریلایزرهای اتوکلاو دندانپزشکی عرضه شده عبارتند از:

  • Steam Autoclave Sterilizer: این نوع از دستگاه استریلایزر اتوکلاو با استفاده از بخار آب مورد استفاده مراکز دندانپزشکی قرار می گیرد.
  • Dry Heat Autoclave: این دستگاه برای ابزار و وسایلی استفاده می شود که می توانند توسط رطوبت آسیب دیده باشند.
  • Gas Autoclave: این نوع دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی نیاز به گرم شدن کمتری داشته و مناسب ابزارهایی هستند که ممکن است بخاطر گرما آسیب دیده باشند، مانند ابزار پلاستیکی، لاستیکی و …
  • Cold Sterilization Autoclave: این دستگاه برای استریل نمودن سطح بالا با استفاده از مایعات ضدعفونی کننده سرد توسعه داده شده است.
  • Ultraviolet Autoclave: این نوع دستگاه اشعه UV تولید کرده که می تواند میکروارگانیسم ها را از میان ببرد.
تمامی دستگاه های انوکلاو دندانپزشکی با سایزهای مختلف و مارک های داخلی و خارجی، پس از انجام مشاوره های رایگان به دست شما خواهند رسید.

اتوکلاو دندانپزشکی

فروش ویژه اتوکلاو دندانپزشکی

نمایندگی فروش ویژه اتوکلاو دندانپزشکی بهترین مارک از این دستگاه را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی، به مشتریان خود به شکل رایگان ارسال می کند.
آیا می دانید که با سفارش خرید اینترنتی اتوکلاو دندانپزشکی می توانید خریدی آسان و کاملا مطمئن از قیمت و کیفیت این دستگاه را تجربه کرده باشید؟

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما