قیمت اتوکلاو تکنوگاز با شرایط عالی

قیمت اتوکلاو تکنوگاز در نمایندگی ها و منابع رسمی و اصلی فروش انواع دستگاه های اتوکلاو؛ سبب نرخ فروش بالای این مارک از دستگاه استریل کننده با شرایط بسیار عالی گردیده است.

چند نکته برای انتخاب دستگاه اتوکلاو

همیشه برای بسیاری از خریداران دستگاه استریل کننده، این نگرانی وجود دارد که چگونه و از کدام مراکز فروش می توانند بهترین ها را خریداری کنند.
مقصود از بهترین ها، همان بهترین قیمت و مارک معتبر از یک دستگاه استریل کننده است که ما در اینجا آن را با نام اتوکلاو می شناسیم.
شایان ذکر است که یک استریل کننده یا اتوکلاو، مهم ترین عنصر استفاده از ابزار استریل می باشد.
برای انتخاب یک دستگاه اتوکلاو مناسب، برای هر نوع استفاده آزمایشگاهی، دندانپزشکی، بیمارستانی و … چند نکته ذیل را در نظر بگیرید:

  1. به چه اندازه ای نیاز دارید: این موضوع بستگی به میزان فضایی که برای اتوکلاو در نظر گرفته اید، داشته است.
  2. پیش نیازهای استریلیزاسیون شما چه مواردی هستند: ابزار متفاوت نیاز به انواع چرخه های مختلف برای استریل شدن، داشته اند. دو نوع اتوکلاو وجود داشته که می تواند برای کاربرد شما بهترین باشد؛ اتوکلاو پیش خلاء و اتوکلاو گرانشی. مدل های پیش خلاء برای مواد متخلخل عالی بوده و مدل های گرانشی برای تجهیزات غیر متخلخل و مایعات ایده آل می باشند.
  3. آیا قطعات یدکی اتوکلاو راحت پیدا می شود: اگر قصد دارید تا اتوکلاو خود را برای مدت طولانی حفظ کنید، انتخاب اتوکلاوی که به راحتی قطعات آن پیدا شوند، می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.
  4. چه فروشنده ای در محیط آنلاین مورد اطمینان است: تنها نمایندگی های معتبر و رسمی فروش که به شکل مستقیم با تولید کنندگان و وارد کنندگان اتوکلاو در ارتباط اند و با حذف تمامی واسطه ها قیمت متناسب با کیفیت را ارائه می دهند.

با توجه به نکات فوق، در اینجا پیشنهاد مشاورین فروش اتوکلاو، خرید اتوکلاو تکنوگاز با قیمت و شرایط عالی از سایت فروشگاهی اتوکلاو می باشد.

اتوکلاو تکنوگاز

مشخصات اتوکلاو تکنوگاز

اتوکلاو مارک تکنوگاز در انواع سایزهای 16، 18، 24 لیتری و … در بازار عمدتا در انواع اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B خرید و فروش می گردد.
از جمله مشخصات دستگاه اتوکلاو تکنوگاز می توانیم موارد زیر را معرفی کنیم:

  • دارای پمپ وکیوم بسیار قوی
  • طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک
  • ایجاد خلاء جز به جز سه مرحله ای
  • دارای هشت سیکل کاری
  • خشک کن کامل با استفاده از پمپ وکیوم و گرما برای وسایل با و بدون پوشش
  • دارای قابلیت آبگیری دستی و اتوماتیک
  • امکان تخلیه خودکار مخزن کثیف

قیمت اتوکلاو تکنوگاز در بازار

قیمت اتوکلاو تکنوگاز در بازار می تواند نرخ متفاوتی را برای مشتریان در فروشگاه های مختلف داشته باشد.
طبیعی است که با خرید اتوکلاو تکنوگاز از نمایندگی های اصلی فروش، قیمت اتوکلاو تکنوگاز همان قیمت واقعی و بدون واسطه با شرایط عالی می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما