لیست قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی | مقایسه قیمت

متخصصین ایرانی انواع متنوعی از اتوکلاو های دندانپزشکی را تولید نموده‌اند که همراه با لیست قیمت پیشنهاد می شوند. اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی دارای قیمت مصوب مقرون به صرفه ای است. تولید کننده اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی با هدف تولید کردن کالایی با کیفیت کار خود را آغاز کرد.
سپس بعد از این مرحله و تحقیقات مویرگی از نیازهای گیرنده خدمات (مشتری) به این نکته مهم دست یافت که مشتری علاوه بر کیفیت به دنبال قیمت مقرون به صرفه نیز است.
با توجه به این موضوع که تولید کننده ایرانی همیشه در تلاش برای جلب رضایت مشتری است با کاستن از سود حاصل از فروش خود برای هر دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی توانست علاوه بر دادن کیفتی مناسب به افراد قیمت مقرون به صرفه ای را نیز به آنها ارائه کند. شایان ذکر است که با مبلغ حدودی 38 تا 60 میلیون تومان می توان یکی از بهترین برند های اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی را خریداری نمود در حالیکه شروع بودجه مورد نیاز جهت خرید اتوکلاو خارجی از 100 میلیون تومان است.
دستگاه اتوکلاو از جمله ملزومات یک مطب دندانپزشکی است که پزشکان در خرید آن دقت ویژه ای دارند. ناگفته نماند که بدلیل اهمیت استریل نمودن تجهیزات دندانپزشکی تاکنون دستگاه اتوکلاو بهترین دستگاه برای این منظور شناخته شده است. در واقع دستگاه اتوکلاو یک دستگاه پیشرفته پزشکی می باشد که در مدت زمان بسیار کم با کمک دما و فشار بالا عمل استریل توسط آن انجام می پذیرد. مجموعه زنیس طب با تجربه ای درخشان در ارائه انواع بهترین اتوکلاوهای پزشکی و دندانپزشکی، پیشنهادات ویژه ای برای شما خریداران دارد.

دستگاه اتوکلاو چیست؟

اتوکلاو یکی از ابزارهای تخصصی در دنیای استریل است. هنگامی که حرف از استریل و ضد عفونی چیزی می شود شاید اولین چیزی که به ذهن افراد بیاید، الکل باشد. این محصول قادر است 1000 بار با کیفیت تر از ماده ای مانند الکل کار استریل را انجام دهد و البته هزاران برابر از الکل بی خطر تر باشد. این دستگاه بخار بدون به کار گیری از هیچ ماده مضرری و تنها با بخار آب مرطوب پر فشار کار ضد عفونی وسایل مختلف را انجام می دهد.
این وسیله در انواع مختلفی با توجه به کار کردهایش تقسیم می شود. پرکاربرد ترین اتوکلاو ها در دنیای پزشکی به کار گرفته می شوند. هرچند که اتوکلاو های صنعتی که برای استریل مواد غذایی به کار می روند یا اتوکلاو های آزمایشگاهی نیز می تواند کار های مهمی را انجام دهند. اتوکلاو های دندانپزشکی ایرانی یکی از انواع اتوکلاو های بخار در شاخه پزشکی به حساب می آیند. این اتوکلاو ها می تواند با فشار بالای بخار آب انواع وسایل را در حالت فلزی استریل کنند.
یک نکته بسیار خوب در مورد دستگاه های اتوکلاو دندانپزشکی این است که فرقی ندارد ابزاری که می خواهد استریل شود دارای پوشش است یا خیر به هر حال دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی می تواند از عهده استریل آن بربیاید. (این موضوع در اتوکلاو های آزمایشکاهی بخار ایستاده صدق نمی کند. زیرا اگر ابزاری دارای پوشش خارجی باشد، در دستگاه های اتوکلاو آزمایشگاهی استریل نمی شود.) همواره برای خرید اتوکلاو های دندانپرشکی ایرانی می توانید بر روی قیمت ایدآل آن حساب ویژه ای باز کنید.

دستگاه استریل اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی چیست؟

اتوکلاو دندانپزشکی یکی از انواع اتوکلاوهای موجود در بازار است که از تجهیزات مطب های دندانپزشکی به شمار می آید. این دستگاه با استفاده از وکیوم یا خلاء به افزایش عملکرد و کارایی استریل نمودن ابزار و تجهیزات دندانپزشکی کمک شایانی می کند. از آنجا که پای سلامت انسان ها در میان است، قطعا وجود یک دستگاه اتوکلاو در کلینیک های دندانپزشکی بسیار مهم و حیاتی است.

لیست بهترین قیمت های اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

شاید برای همه ما پیش آمده باشد هنگامی که برای خرید اقدام می کنیم حتی اگر یک وسیله را نخواهیم بخریم باز هم در مورد قیمت آن کنجکاو می شویم، اما دلیل این مطلب چیست؟! زمانی که چشم ما چیزی را می بیند، ذهن به صورت ناخود آگاه می خواهد به حساب و کتاب بپردازد و یک قیمت گذاری اولیه را برای چیزی که چشم دیده است، انجام دهد. با این حساب جای هیچگونه تعجبی وجود ندارد که زمانی که می خواهیم برای خرید دستگاهی اقدام کنیم حتی قبل از کیفیت در مورد قیمت آن سوال کنیم.
در دنیای تجهیزات استریل قیمت ها می توانند به طرز عجیبی متفاوت باشند. این عدم تناسب بین قیمت ها وقتی پیش می آید که نظارت بر بازار کم باشد. متاسفانه افراد سودجو هم که همیشه می خواهند بیشتر سود را برای هر فروش نصیب خود کنند از این بازار بدون ناظر تمام و کمال استفاده می کنند. ما همواره بر اساس نرخ نامه ای که کارخانه تولید کننده دستگاه اتوکلاو اعلام می کند، کار فروش دستگاه اتوکلاو را در فروشگاه مان انجام می هیم. اگر می خواهید برای خرید دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی اقدام نمایید، لیستی از قیمت ها را در اختیارتان قرار می دهیم تا با آگاهی کامل به مقایسه قیمت ها بپردازید.

اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

تولید و فروش مستقیم دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

تولید و توزیع دستگاه های اتوکلاو در شرایطی بسیار عالی در فروشگاه ما بدون واسطه است. اتوکلاو هایی با چمبر های استوانه ای یا مکعبی با فضای استریل بسیار عالی در فروشگاه ما آماده بررسی است. توجه داشته باشید که در اینجا فروش اتوکلاو رومیزی با تنوع عالی انجام می شود.

ارزان ترین قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی در کنار تضمین کیفیت، برای انواع مختلف دستگاه اتوکلاو همه آن چیزی نیست که برای خرید نیاز دارید؟ در اینجا می توانید مستقیما از تولید کنندگان ایرانی برای خرید اتوکلاو خدمات دریافت کنید. مناسب ترین شرایط خرید دستگاه اتوکلاو در ایران را برای شما عزیزان مهیا کرده ایم. با اعتماد به تیم معتبر ما برای خرید بهترین سیستم های استریل مدرن اقدامات لازم را انجام دهید.

اتوکلاو دندانپزشکی

مقایسه کیفی اتوکلاو های دندانپزشکی موجود در بازار

مقایسه کیفی (از لحاظ کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه اتوکلاو) کار بسیار تخصصی است. ممکن است شما به عنوان یک خریدار مبتدی نتوانید این کار را به نحو احسن انجام دهید. جای هیچگونه تعجبی وجود ندارد زیرا این کار به جد تخصصی است، اما یک کار مفیدی که می توانید انجام دهید این است که با نمایندگی های مجاز در ارتباط باشید. این کار می تواند حداقل شما را با افراد متخصصی آشنا سازد که بدون هیچگونه سود جویی یا غرض ورزی مقایسه کاملی را بین دستگاه های مختلف برایتان انجام دهند. کمک گرفتن از یک مشاور برای خرید یک کالا می تواند راه را برایتان آسان تر کند.
کافی است در نمایندگی رسمی ما در تماس تلفنی با مشاورانمان بگویید که چقدر بودجه دارید و به دنیال خرید چه نوع دستگاهی هستید. همواره مشاوران ما می توانند یک مقایسه کیفی خوب بین دستگاه را برای شما انجام دهند تا در آخر خودتان تصمیم بگیرید که می خواهید کدام دستگاه را خریداری نمایید. یادتان باشد خرید ایده ال زمانی رخ می هد که بتوانید با آگاهی خرید کنید. خرید آگاه می تواند برایتان پر از سود و بهره باشد.

بهترین اتوکلاو دندانپزشکی با سیستم مناسب {پرفروش ترین}

دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی با سیستم کاری باکیفیت خود جز محصولات پرفروش استریل است. در این دستگاه اتوکلاو می توان استریل لوازم را در کوتاه ترین زمان انجام داد. بر اساس توضیح تولید کننده در مدل های اتوکلاو رومیزی فلش مدت زمان استریل 6 دقیقه تخمین زده شده است. در این دستگاه پارامتر هایی مانند فشار و دما به صورت کاملا استاندارد در سیکل های مختلف تغییر می یایند. وجود سیستم وکیوم 6 مرحله ای قوی در این دستگاه ها هیچ ابهامی برای دریافت بهترین نتیجه از استریل برایتان باقی نمی گذارد. در کنار تمام این موارد مناسب در سیستم اتوکلاو رومیزی قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی نیز برایتان عالی خواهد بود.

از افراد سودجو دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی را نخرید

اتوکلاوهای دندانپزشکی ایرانی معمولا در نمایندگی های مجاز هر برند به فروش می رسند، اما باز هم گاهی شاهد این هستیم که افراد سودجو و واسطه ها توانسته اند در فروش این دستگاه ها دخالت کنند. در اینجا ممکن است علت این موضوع ضعف در عدم مدیریت و نظارت ضعیف باشد، اما مردم و افرادی که می خواهند برای خرید دستگاه اتوکلاو اقدام کنند، می توانند به نوبه خود جلوی این چرخه غلط را بگیرند. یکی از بهترین راهکار ها که در همه زمینه های اقتصادی می تواند برای مردم و مسئولین نظارتی کارگشا باشد این است که افراد از واسطه ها خرید نکنند.
با این کار می تواند بخش بزرگی از چرخه خرید و فروش را در این بازار سیاه  فروش دستگاه های اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی فلج کنند. این نکته را به یاد داشته باشید که برای خرید دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی به نمایندگی های مجاز آن مراجعه کنید. در نمایندگی های مجاز به شما مشاوره، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش داده می شود و تمام این نکات مهم چیزی است که شما در خرید از واسطه ها بدست نخواهید آورد.

خرید اتوکلاو دندانپزشکی

انتخاب اندازه های مختلف دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

یکی از نکات مهم در تجهیزات استریل این است که این دستگاه ها در اندازه های متفاوتی ساخته می شوند. اگر دقیقا نمی دانید که باید از کدام اندازه اتوکلاو استفاده کنید در ابتدا باید مشخص کنید که چقدر مساحت را در محل کارتان می خواهید به جایگاه دستگاه اتوکلاو اختصاص دهید این شاید آسان ترین راه برای تشخیص اندازه دستگاه اتوکلاوی باشد که می خواهید انتخاب و خریداری نمایید. اتوکلاو ها با توجه به حجم کاری که انجام می هند از لحاظ اندازه ای به صورت متفاوتی ساخته و طبقه بندی می شوند.
بنابراین بعد از تعیین مساحت می توانید با توجه به حجم کار و البته اندازه اجسامی که می خواهید استریل نمایید. دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی را که مناسب کارتان است انتخاب نمایید. همواره می توانید تمام این نکات کوچک را در خرید دستگاه اتوکلاو با مشاور های ما در فروشگاه مان در میان بگذارید تا راهنمایی های دقیقی دریافت نمایید.

انتخاب اتوکلاو دندانپزشکی از ظرفیت های مختلف

دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی را در مدل های مختلف می توانید در ابعاد مختلفی انتخاب نمایید. ابعاد دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی می تواند میزان کاربری دستگاه را بر حسب حجم بار مشخص نماید. اتوکلاو های کوچک و بزرگ برای رفع نیاز حجم بار متنوع در ایران تولید می شوند. طراحی این تجهیزات کاملا اصولی و بر حسب ابعاد وسایل دندانپزشکی انجام می گیرد. کافی است نیازتان را با حجم چمبر دستگاه ها بسنجید. در فروشگاه آنلاین ما خرید متنوع ترین ظرفیت های دستگاه اتوکلاو را انجام دهید. قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی برایتان در اینجا برای تمامی ظرفیت و مدل ها عالی است. این موضوع را دقیق در سراسر ایران بررسی نمایید.

خدمات پس از فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

خدمات پس از فروش می تواند برای خریدار یک بخش انتظاری و برای فروشند یک بخش مسئولیتی به حساب آید. معنا و مفهوم این عبارت این است که خریدار پس از خرید دستگاه مد نظر خود باید در انتظار خدمات پس از فروشی باشد که فروشند به صورت متعهدانه باید آن را به مشتری ارائه کند.
خدمات پس از فروش به جز در مواردی خاص رایگان است و مشتری نباید هیچ هزینه ای را در قبال آن بپردازد.

پس از خرید دستگاه اتوکلاو دستگاه باید به صورت تقریبا رایگان برایتان ارسال شود. این موضوع جز خدمات پس از فروش به حساب می آید و فروشنده متعهد است این وظایف را قبول کند. ما همیشه به خدمات پس از فروش به صورت متعهدانه پایبند بوده‌ایم و همواره از مشتری می خواهیم درباره این مسائل دقیق باشد.

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی

انتخاب نمایندگی مجاز خرید دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

این کار برای مشتری که تصمیم خود را برای خرید دستگاه اتوکلاو ایرانی از برند x گرفته است کار بسیار آسانی است. کافی است که شما مشخص کنید که خواهان خرید از کدام شرکت هستید. سپس به راحتی می توانید با مراجعه به بخش خدمات پشتیبانی سایت آن تولیدی لیست کاملی از نمایندگی های مجاز فروشگاه ها را ببینید.
علاوه بر این می توانید با بخش پشتیبانی آن تولیدی تماس گرفته و درباره ارتباط با نمایندگی های مجاز شان سوال کنید. چیزی که آشکار است این می باشد که ارتباط با نمایندگی های مجاز فروش بسیار آسان تر از ارتباط با واسطه است و حتی مهم تر از آن بسیار مطمئن تر نیز می باشد پس چرا باید کاری را کرد که هم نامطمئن است و هم پر ضرر؟!

 

بهترین قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی از کجا بخرم؟

برای تمامی خریداران اتوکلاو دندانپزشکی، علاوه بر برند، کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش دستگاه، قیمت هم مهم است. اینکه شما بتوانید بهترین قیمت اتوکلاو دندانپزشکی را بی واسطه خرید کنید، مدینه فاضله به شمار می رود. مقصود از بهترین قیمت؛ نرخ ارزان نیست، بلکه مقصود آن است تا خرید با قیمت متناسب با کیفیت انجام شود.
در حال حاضر مجموعه زنیس طب با سابقه ای چندین ساله در زمینه فروش انواع اتوکلاو، دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه می دهد. این مرکز فروش پیشنهادات ویژه ای برای شما خواهد داشت. شما می توانید اتوکلاو رومیزی دندانپزشکی درجه یک را از ما سفارش بی واسطه دهید.

 

فروش ویژه اتوکلاو ایرانی با چند درصد تخفیف

ما همواره فروش ویژه بهترین اتوکلاو های دندانپزشکی را انجام می دهیم. در هر زمان می توانید برای خرید و فروش بهترین اتوکلاو ها مناسب ترین هزینه های ممکن را در فروشگاه ما بپردازید. چندین درصد تخفیف واقعی بر روی لیست قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی برایتان بسیار عالی خواهد بود. برای استعلام قیمت دستگاه اتوکلاو رومیزی با تخفیف عالی با مشاوران ما تماس بگیرید. همچنین کاتالوگ فنی تمامی دستگاه های اتوکلاو تخفیف دار نیز برایتان ارسال خواهد شد.

ثبت سفارش خرید دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

برای ثبت سفارش کالا همواره می توانید به آسانی با یک تماس تلفنی کار خود را انجام دهید. ما در عصری زندگی می کنیم که همه چیز با سرعت بالایی انجام می شود، اما ما همواره علاوه بر استفاده از روش های نوین ثبت سفارش غیر حضوری هنوز هم با روش های سنتی کار فروش را انجام می دهیم. از این رو اگر بخواهید به صورت حضوری نیز برای خرید به فروشگاه ما بیایید می توانید از بخش پشتیبانی اطلاعات لازم و آدرس فروشگاه را کسب کنید.
قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی را از کارخانه اصلی استعلام نمایید. در فروشگاه اینترنتی ما به صورت مستقیم برای خرید بهترین اتوکلاو های صادارتی ایرانی اقدام نمایید. دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی در مدل های رومیزی و ایستاده با کیفیت و کارایی عالی در اختیارتان قرار دارد.

 

سوالات متداول شما

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی چه نرخی دارد؟

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی نسبت به برندهای خارجی، قیمتی کاملا اقتصادی تر است. در حال حاضر در نمایندگی زنیس طب شما می توانید بهترین قیمت و کیفیت از اتوکلاو ایرانی را خریداری کنید.

بهترین اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی از کجا بخرم؟

زنیس طب یکی از اولین و معتبرترین مراکز فروش انواع اتوکلاو در کشور است که توانسته با حذف واسطه ها، بهترین برندهای اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی را برای مشتریان خود پیشنهاد دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما