نمایندگی فروش اتوکلاو در اصفهان

فروش اتوکلاو در اصفهان در انواع مارک های معتبر و با قیمت واقعی و گارانتی معتبر، توسط نمایندگی ها و منابع رسمی فروش مستقیم انواع اتوکلاو به تمامی خریداران انجام می پذیرد.

انواع دستگاه های اتوکلاو

دستگاه های اتوکلاو که برای نخستین بار توسط میکروبیولوژیست فرانسوی کشف شدند؛ امروزه یکی از بهترین دستگاه های استریل موجود در بازار هستند.
این دستگاه ها با خاصیت ترمودینامیک آب توانسته در دما و فشار بالا، انواع تجهیزات جامد پوشش دار و بدون پوشش، مواد و … را مورد استریل قرار دهند.
دستگاه های اتوکلاو در انواع ذیل در بازارهای امروزی خرید و فروش می گردند:

  1. دستگاه اتوکلاو رومیزی گازی
  2. دستگاه اتوکلاو برقی

دستگاه های اتوکلاو رومیزی گازی، شبیه زودپزهای خانگی بوده و دستگاه های اتوکلاو برقی، در مدل ایستاده و به شکل مکعبی یا استوانه ای عرضه می گردند.
این دستگاه ها در مدل های مخصوص اتوکلاو دندانپزشکی، اتوکلاو آزمایشگاهی و اتوکلاوهای آرایشگاهی به فروش می رسند.
تمامی مدل های دستگاه اتوکلاو در سایزها و ظرفیت های گوناگون با مشخصات منحصربفردی عرضه می شوند.

نمایندگی فروش اتوکلاو

مشخصات دستگاه های اتوکلاو

اتوکلاوهای برقی، که در اشکال مکعبی و استوانه ای تولید شده، عمدتا در کاربردهای گسترده ای مورد استفاده هستند.
این اتوکلاوها در ظرفیت های حتی بالاتر از 300 لیتری نیز عرضه شده و از مشخصات منحصربفردتر با قیمت بیشتری هم برخوردار می باشند.
دستگاه های اتوکلاو عرضه شده بر اساس نوع تجهیزاتی که استریل می کنند؛ در دسته بندی های ذیل نیز به فروش می رسند:

  • اتوکلاو کلاس N: بر اساس استاندارد این اتوکلاوها می توانند ابزار آلات بدون پوشش جامد را استریل نمایند. این اتوکلاو فاقد پمپ وکیوم بوده و با نام اتوکلاو گرانشی نیز مشهور می باشد.
  • اتوکلاو کلاس S: این دستگاه ها می توانند ابزار آلات بدون پوشش یا پوشش دار جامد، مواد نساجی مانند پارچه و … را استریل کنند. این نوع از اتوکلاو دارای سیکل خشک کن بوده و می تواند دارای پمپ وکیوم هم باشد.
  • اتوکلاو کلاس B: اتوکلاوهای کلاس B جدیدترین نسل از اتوکلاوها هستند که علاوه بر موارد فوق می توانند ابزار آلات سوراخ دار را هم استریل نمایند. این دستگاه ها دارای پمپ وکیوم قدرتمند بوده و مطابق استانداردهای بین المللی عمل استریل را انجام می دهند.

فروش اتوکلاو در اصفهان

اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه اتوکلاو در اصفهان و سایر شهرهای بزرگ کشور هستید، ما به شما خرید از سایت های فروش آنلاین اتوکلاو را پیشنهاد می کنیم.
فروش اتوکلاو در اصفهان توسط این نمایندگی های فروش مستقیم، خریدی بی واسطه و کاملا مقرون به صرفه تر را برای مشتریان رقم خواهد زد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما