بهترین قیمت اتوکلاو کاوش مگا

قیمت اتوکلاو کاوش مگا اگر چه در برخی از بازارهای حقیقی موجود، قیمتی واقعی نیست، اما در سایت فروشگاهی معتبرترین نمایندگی فروش آنلاین انواع اتوکلاو، بهترین قیمت ممکن برای تمامی مشتریان است.

شرکت کاوش مگا با هدف رفاه حال مصرف کنندگان موفق به تولید انواع بهترین تجهیزات بیمارستانی، کلینیکال، پزشکی و آزمایشگاهی شده است.

از جمله تجهیزات قدرتمند تولیدی این شرکت می توان به انواع اتوکلاوهای با حجم های مختلف اشاره کرد که امروزه با توجه به کیفیتی که داشته، درصد بالای رضایتمندی از مشتریان را هم دارا می باشد.

اگر به مشتریان بگویید که بهترین قیمت اتوکلاو کاوش مگا در کدام نمایندگی ها عرضه می شود، ممکن است پاسخ این سوال را ندانند یا اینکه بگویند خب معلوم است در نمایندگی های معتبر فروش!
اما آیا با ویژگی های این نمایندگی معتبر فروش آشنایی داشته اند؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

اتوکلاو کاوش مگا

محصولات شرکت اتوکلاو کاوش مگا

همانطور که متوجه شدید این روزها شرکت کاوش مگا هم توانسته نقش فزاینده ای را در صنعت استریل ابزار و تجهیزات گوناگون بیمارستانی، آزمایشگاهی و … ایفا نموده باشد.
از جمله انواع اتوکلاوهای شرکت کاوش مگا می توان به این محصولات اشاره داشت که هر یک از مشخصات منحصربفرد و مصارف مناسب برخوردار هستند:

  • اتوکلاو بیمارستانی کاوش مگا
  • اتوکلاو کلاس b کاوش مگا
  • اتوکلاوهای کلینیکال کاوش مگا
  • اتوکلاو کلاس N کاوش مگا

[highlight color=”orange”]در ادامه کمی بیشتر با مشخصات انواع اتوکلاوهای شرکت کاوش مگا آشنا خواهیم شد.[/highlight]

قیمت اتوکلاو کاوش مگا

مشخصات اتوکلاوهای کاوش مگا

√ در این میان اتوکلاوهای بیمارستانی شرکت کاوش مگا در حجم های 130 لیتری، 200 لیتری، 300 لیتری و … تولید و روانه بازارهای فروش می گردند.
این اتوکلاوها دارای برد الکترونیکی هوشمند تمام فارسی بوده و دارای سیستم بخار شویی جهت افزایش کیفیت استریل می باشند.

√ اتوکلاو کلاس B کاوش مگا از مدل های رومیزی مناسب مراکز دندانپزشکی است که در حجم های 18، 25 و 30 لیتری به فروش می رسد.
این اتوکلاو دارای درب تمام اتوماتیک بوده و دارای خشک کن هیتری مجزا می باشد.

√ اتوکلاوهای کلینیکال کاوش مگا هم در حجم های 60، 80 و 100 لیتری عرضه شده و قابلیت انتخاب دمای کاری 121 و 134 درجه با وکیوم و بدون وکیوم را دارا می باشند.

√ اتوکلاو کلاس N کاوش مگا هم معروف به اتوکلاو آزمایشگاهی این شرکت است که در حجم های 10، 25، 75، 55 و 100 لیتری تولید و به فروش می رسد.
از جمله مشخصات این اتوکلاو می توان به مجهز بودن آنها به برد دیجیتال با تکنولوژی PWM و گیره های نگهدارنده درب نشکن و آنتی باکتریال اشاره کرد.

مناسب ترین قیمت اتوکلاو کاوش مگا

اگر می خواهید شما هم یکی از خریداران مناسب ترین قیمت اتوکلاو کاوش مگا در بازارهای امروزی باشید، پیشنهاد می کنیم همین حالا خرید مستقیم خود را از طریق نمایندگی ها و منابع اصلی فروش آنلاین انجام دهید.
در این نمایندگی ها گارانتی تضمین و خدمات پس از فروش ایده آل به تمامی مشتریان ارائه شده و خریداران از کیفیت خرید خود راضی خواهند بود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما