خرید اتوکلاو آرایشگاهی تمام استیل

خرید اتوکلاو آرایشگاهی تمام استیل با کیفیت طراحی فوق العاده و تجهیزات پیشرفته، از طریق نمایندگی های فروش مستقیم انواع دستگاه های اتوکلاو با قیمت واقعی امکان پذیر می باشد.

دستگاه اتوکلاو برای آرایشگاه

دستگاه اتوکلاو یکی از بهترین و مطمئن ترین شیوه های استریل نمودن ابزار و تجهیزات گوناگون در دنیای امروزی بوده است.
در حال حاضر نه تنها برای استریل ابزار و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، بلکه جهت استریل و ضد عفونی نمودن ابزار و وسایل آرایشگاه ها نیز از دستگاه های اتوکلاو مخصوص این حوزه استفاده می گردد.
دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی، با تابش اشعه u در مدت زمان بسیار کوتاهی، کلیه وسایل اعم از فلزی و غیر فلزی شامل موارد ذیل را با روشی بسیار ساده استریل می کند:

  • موچین
  • قیچی
  • دسته تیغ
  • شانه
  • برس رنگ و ظروف

اتوکلاو آرایشگاهی

این دستگاه دارای محفظه فشار است که در آن از بخار اشباع شده برای افزایش دمای استریلیزاسیون استفاده می شود.
شایان ذکر است که سه عامل برای حصول اطمینان از استریلیزاسیون بخار در اتوکلاوهای آرایشگاهی حیاتی هستند:

  1. زمان
  2. دما
  3. کیفیت بخار

برای پاسخگویی به این الزامات سه مرحله برای اتوکلاو وجود داشته است:

  • فاز اول همان فاز تهویه است که استریلیزهای جاذب، از بخار استفاده می کنند تا هوا را در محفظه جایگزین کرده و آن را به تخلیه چرخه استریلیزاسیون مجبور کنند.
  • فاز دوم همان فاز قرار گرفتن در معرض استرلیزاسیون می باشد که با حذف هوا، بخار به طور مداوم به اطاقک تزریق شده و به سرعت فشار و دمای داخل یک سطح از پیش تعیین شده را افزایش می دهد.
  • و فاز نهایی، تخلیه استریلایزر باز و بخار برداشته شده و فشار کم می گردد و به مواد و بار موجود در محفظه اجاز خشک شدن داده می شود.

خرید اتوکلاو آرایشگاهی

امروزه با توجه به الزام نمودن تمامی سالن های آرایشی به داشتن دستگاه اتوکلاو استریل، خرید اتوکلاو آرایشگاهی مورد توجه بسیاری از آرایشگران قرار گرفته است.
آرایشگران به دنبال دستگاه هایی باکیفیت، کوچک و با کاربری آسان هستند که از طرفی قیمت بسیار مقرون به صرفه تری هم داشته باشد.
خرید اتوکلاو آرایشگاهی از مارک های باکیفیت در مدل های رومیزی و سطلی را تنها با قیمت فروش مستقیم و بدون واسطه تجربه خواهید کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما