خرید دستگاه اتوکلاو یوروندا از نمایندگی

دستگاه اتوکلاو یوروندا به عنوان یکی از باکیفیت ترین برند های اتوکلاو ایتالیایی موجود در بازار را همین حالا به قیمت نمایندگی فارغ از هر گونه واسطه و افزایش قیمت همراه با گارانتی ضمانت خرید کنید. از این رو در محیط های آزمایشگاهی، بیمارستانی، دندانپزشکی ها و … که امروزه از انواع دستگاه اتوکلاو با مشخصات، ویژگی ها، ظرفیت ها و اشکال و انداز های گوناگون، استفاده می نمایند. آیا تاکنون نام دستگاه اتوکلاو یوروندا را شنیده‌اید؟ پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما بوده تا خریدی آگاهانه از برند ایتالیایی یوروندا داشته باشید.

 

اتوکلاو یوروندا

مدل های دستگاه اتوکلاو یوروندا

استریل کردن ابزار و تجهیزات در صنایع گوناگون از اهمیت جدی برخوردار بوده است. اتوکلاو یوروندا در چه مدل های عرضه و چه ویژگی هایی دارد که منجر به فروش زیاد آن شده است؟ بیشترین مورد استفاده از دستگاه های اتوکلاو  یوروندا چیست؟ همیشه مارک بودن هر محصولی رقابت در بازارهای فروش را هیجان انگیزتر می کند. وجود برندی باکیفیت و کارآمد مانند یوروندا در بازار سبب شده تا امروزه بسیاری از مشاورین فروش خرید این برند ایتالیایی را توصیه کنند. اتوکلاو یوروندا ساخت کشور ایتالیاست که در دو مدل 18 و 24 لیتری در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

اتوکلاو یوروندا 18 لیتری با مدل های گوناگونی عرضه و دارای مشخصات ذیل است:

  1. دارای 4 مرحله وکیوم قوی و مجهز به پمپ وکیوم
  2. دارای سیستم عیب یاب خودکار
  3. مخزن آب جدا برای آب استفاده شده و آب تمیز
  4. دارای توان 1400 وات
  5. وزن 40 کیلوگرم
  6. دارای استاندارد CE اروپا

و اتوکلاو 24 لیتری یوروندا هم از مشخصات زیر برخوردار هست:

  1. بسیار کاربر پسند
  2. دارای تنظیم فشار هوای محیط
  3. محهز به خشک کن
  4. دارای پرینتر
  5. وزن 42 کیلوگرم
  6. توان دستگاه 1800 وات

تمامی مدل های اتوکلاو شرکت یوروندا ایتالیا با یک تا دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به عرضه می رسند.

موارد استفاده از اتوکلاو یوروندا چیست؟

همانطور که می دانید مبحث استریلیزاسیون و سترون سازی در بسیاری از صنایع و محیط ها اهمیت جدی داشته است. این موضوع سبب شده تا در حال حاضر با توجه به کاربردی که اتوکلاو ها دارند این دستگاه ها در انواع ذیل به عرضه رسیده باشند:

  1. اتوکلاو دندانپزشکی
  2. اتوکلاو آزمایشگاهی
  3. اتوکلاو بیمارستانی
  4. اتوکلاوهای صنعتی

در این میان اتوکلاو یوروندا از انواع اتوکلاو های مکعبی شکل و رومیزی بوده است که غالبا با نام اتوکلاو دندانپزشکی در بازار مشهور است. هم اکنون اغلب کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی از ظرفیت 18 و 24 لیتری اتوکلاو یوروندا به خوبی هر چه تمام تر استفاده می نمایند. کاربردی بودن اتوکلاو یوروندا به سبب صفحه نمایش جذاب، برند اورجینال و قیمت مناسب این دستگاه در بازار خریداران زیادی دارد. آیا می دانید که چگونه می توان مناسب ترین قیمت اتوکلاو یوروندا را در بازار های امروزی سفارش خرید داد؟

خرید بی واسطه اتوکلاو در بازار ایران

وقتی صحبت از خرید اتوکلاو یوروندا با قیمت مناسب می شود یعنی اینکه خریداران بتوانند این دستگاه را بدون واسطه و با قیمت واقعی خریداری کرده باشند. خرید بی واسطه اتوکلاو در بازار ایران ممکن است از طریق هر مرکز فروشی به انجام نرسد. چرا که برخی از عرضه کنندگان ناشناخته وجود دارند که تنها قیمت یا کیفیت خوب را ارائه می دهند.

انواع اتوکلاو یوروندا و سایر برندهای درجه یک و معتبر اتوکلاو را می توانید از طریق این مجموعه زیر قیمت بازار اینترنتی سفارش دهید.

این گروه بازرگانی، با فروش و صادرات انواع دستگاه اتوکلاو دستگاه‌های استریلیزاسیون، این تجهیزات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، به صورت اینترنتی، در وبسایت خود، ارائه می‌نماید. در حال حاضر صفحه “قیمت دستگاه اتوکلاو آرایشگاهی برای استریل لوازم آرایشگاه“، در همین وبسایت، این محصولات مرغوب را با قیمتی استثنایی و به صورت آنلاین عرضه می‌نماید، که با استقبال گسترده‌ای از سوی مشتریان این محصولات روبرو شده است. این شرکت همچنین، محصولات خود را به سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر ارسال می‌نماید. از این رو از شما دعوت می‌کنیم، برای آشنایی بیشتر با محصولات درجه یک و صادراتی ارائه شده توسط این شرکت، حتماً به صفحه مربوطه، مراجعه نمائید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما