خرید روز اتوکلاو آویکو ماتیسا

اتوکلاو آویکو ماتیسا از بهترین برندهای ایرانی در فروشگاه ما موجود است. همواره می توانید اتوکلاو دندانپزشکی آویکو را با تائیدیه کیفی از ما خریداری کنید. قیمت های پیشنهادی برای دستگاه اتوکلاو آویکو ایرانی با تخفیف ویژه به شما ارائه می گردد. شرایط ویژه خرید بهترین اتوکلاو های روز را از دست ندهید.

اتوکلاو دندانپزشکی رومیزی

اتوکلاو دندانپزشکی از سری اتوکلاو های رومیزی دندانپزشکی است. این دستگاه ها از دسته اتوکلاو های کلاس b به حساب می آید. همواره می توانید این محصول را برای استریل لوازم فلزی و ابزار کار دندانپزشک مورد استفاده قرار داد. روش کاری این دستگاه ها در عینن سادگی بسیار تخصصی است.
هر دستگاه اتوکلاو رومیزی می تواند با فشار بالای بخار آب کار استریل لوازم دندانپزشکی را اجرایی کند. اتوکلاو دندانپزشکی رومیزی در مدل ها و برند های مختلفی در ایران موجود است.

شرکت ایفا فراز آوینا با برند تجاری آویکو بهترین اتوکلاو های رومیزی را ایرانی را به مشتری ارائه کرده اند.

این اتوکلاو ها در مدل ماتیسا با بالاترین کیفیت کار استریل را برای کاربر انجام می دهند. در مورد مولفه و ویژگی های کیفی اتوکلاو های آویکو دندانپزشکی در بند های بعدی بیشتر بخوانید.

اتوکلاو آویکو

مهمترین ویژگی های کیفی اتوکلاو دندانپزشکی آویکو

اتوکلاو آویکو ماتیسا با بهترین ویژگی های کیفی شناخته شده اند. هر دستگاه اتوکلاو رومیزی را می توانید با ویژگی های زیر از برند ماتیسا از ما خریداری نمایید:

  1. این اتوکلاو ها وکیوم اند. با این ویژگی عالی مدت زمان استریل به صورت ویژه ای کاهش پیدا می کند. پمپ وکیوم می تواند در 4 مرحله فرایند استریل را بسیار خوب پیش ببرند. این دستگاه می تواند تا -0.9 بار خلا را ایجاد کند.
  2. تعداد سیکل های کاری این دستگاه بسیار خوب است. شما می توانید با 6 فرایند استریل کاملا متفاوت سیکل های کاری را برنامه ریزی کنید.
  3. سیکل فلاش با قابلیت تنظیم دستی برای کاربر در این دستگاه وجود دارد.
  4. سیستم هوشمند عیب یاب خودکار در این دستگاه اتوکلاو رومیزی وجود دارد.
  5. صفحه نمایش LCD در این دستگاه وجود دارد.
  6. درب دستگاه با سیستم الکترومگنتی و الکترونیکی قفل می شود.

علاوه بر این موارد می توانید ویژگی های کیفی بیشتری را در کاتالوگ این محصول مطالعه نمایید.
هم اکنون برای خرید این اتوکلاو رومیزی باکیفیت با ما تماس بگیرید.

خرید اتوکلاو ماتیسا

خرید اتوکلاو دیجیتال آویکو در سایزهای مختلف

اتوکلاو های آویکو در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود. همواره می توانید با توجه به نیازتان اتوکلاو آویکو ماتیسا را در سایز های مختلف خریداری نمایید. در هر کدام از ظرفیت های اتوکلاو دندانپزشکی آویکو مخرن های آب تمیز و آب استفاده شده وجود دارد.
همواره می توانید در ظرفیت 18 و 22 لیتری اتوکلاو آویکو به صورت دستی کار آبگیری را اجرایی نمایید. کدام دستگاه اتوکلاو را با چنین ویژگی های کیفی می خواهید؟

برای دریافت مشاوره های رایگان و انتخاب بهترین ظرفیت اتوکلاو رومیزی با ما تماس بگیرید.

فروش اتوکلاو ایرانی دندانپزشکی آویکو به صورت مستقیم

هر دستگاه اتوکلاو آویکو ماتیسا به صورت مستقیم به فروش می رسد. در اینجا می توانید اتوکلاو دندانپزشکی آویکو را در مدل ماتیسا بدون واسطه از کارخانه ایفا فراز آوینا خریداری نمایید. در نمایندگی زنیس طب شرایط خرید و فروش اتوکلاو همان شرایط کارخانه است.

قیمت فروش هر دستگاه اتوکلاو آویکو ماتیسا

قیمت فروش هر دستگاه اتوکلاو آویکو ماتیسا در فروشگاه ما عالی است. می توانید برای خرید بهترین اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی بهترین قیمت بازار را به ما بپردازید. در اینجا برای خرید هر دستگاه اتوکلاو با کیفیت آویکو می توانید تخفیف خوبی را بر روی قیکت کارخانه دریافت نمایید.
قیمت اتوکلاو رومیزی را بسیار رقابتی و بهتر از سراسر بازار ایران؛ از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما