قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی با سیستم خشک کن

قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی پیشرفته با سیستم خشک کن، قیمتی استثنایی در نمایندگی های معتبر فروشی است که بهترین مارک های دستگاه اتوکلاو را با ضمانت نامه عرضه می کنند.

انواع اتوکلاو آزمایشگاهی

شایان ذکر است که امروزه جهت انجام استریلیزاسیون و هر واکنشی دیگر که نیاز به فشار و دمای بالا دارد، از اتوکلاو آزمایشگاهی استفاده می گردد.
امروزه از اتوکلاو آزمایشگاهی به طور گسترده در صنایع غذایی، دارویی و … استفاده کرده که در آزمایشگاه ها وسایل، ابزار و مواد، با اهداف ذیل استریل می شوند:

  • جهت تهیه مواد مورد استفاده جهت کشت باکتری شناسی (لوله های آزمایش، پیپت، ظروف محیط کشت و …) و به منظور اجتناب از آلودگی آنها
  • برای سترون نمودن لوازم آلوده
  • برای تهیه وسایل مورد استفاده در نمونه گیری

اتوکلاو آزمایشگاهی

دستگاه های اتوکلاو آزمایشگاهی در اندازه های مختلفی در دسترس بوده که کوچکترین آنها رومیزی و بزرگترین آنها دستگاه های پیچیده ای هستند که برای بهره برداری نیازمند مراحل پیش نصب بوده اند.
بر اساس نحوه کنترل عملکرد اتوکلاوها؛ مدل های دستی، نیمه خودکار و تمام خودکار از این دستگاه ها وجود داشته اند.
اما با توجه به نوع ابزار آلاتی که اتوکلاوها قادر به استریلیزاسیون آنها هستند؛ اتوکلاوها به سه دسته ذیل طبقه بندی می گردند:

  1. اتوکلاو کلاس N: در خرید این نوع اتوکلاو باید بسیار دقت کرد. بر اساس استاندارد این اتوکلاو مناسب استریل انواع ابزارآلات جامد بدون پوشش می باشد. پس تضمینی برای استریل وسایل پوشش دار مانند (پارچه یا کاغذهای مدیکال) و نیز وسایل حفره دار وجود نداشته است.
  2. اتوکلاو کلاس S: وسایلی که توسط این نوع اتوکلاو استریل می گردند، عمدتا توسط کارخانجات تولیدی مشخص می شوند. اما به طور کلی این اتوکلاو می تواند ابزارآلات جامد پوشش دار و بدون پوشش، مواد نساجی مثل پارچه، گاز تک لایه و وسایل سوراخ دار را استریل نماید.
  3. اتوکلاو کلاس B: این نوع اتوکلاوها با دارا بودن پمپ قدرتمند وکیوم، از جدیدترین نسل های دستگاه های اتوکلاو آزمایشگاهی هستند که توانسته تمامی وسایل و ابزارآلات نام برده شده در خطوط فوق را استریل نماید.

ناگفته نماند که یک اتوکلاو کلاس S می تواند با پمپ وکیوم یا بدون آن تجهیز شده و قطعا دارای سیکل خشک کن نیز بوده است.
این طبقه بندی به منظور صحت عملکرد استریلیزاسیون با توجه به نوع وسایل صورت می گیرد.

در کنار شما هستیم تا بهترین خرید را از اتوکلاو آزمایشگاهی متناسب با نیاز خود داشته باشید.

قیمت اتوکلاو

قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی

قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی با سیستم خشک کن از کلاس های B، S و N همان قیمت فروش مستقیم و بدون واسطه در نمایندگی هایی است که تخصصی ترین مراکز فروش اتوکلاو به شمار می آیند.
شما می توانید بهترین مارک های دستگاه اتوکلاو را بدون هیچ نگرانی از بابت کیفیت و قیمت، خرید مستقیم همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما