قیمت استثنایی اتوکلاو ماتیسا برند آویکو

اتوکلاو ماتیسا برند شرکت آویکو، یکی از بهترین مارک های اتوکلاو ایرانی در بازار داخل کشور است که هم اکنون با قیمت استثنایی، بدون واسطه و با 3 سال گارانتی، امکان سفارش اینترنتی دارد.

اهمیت استفاده از اتوکلاو چیست؟

آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه جراحان می توانند بارها و بارها از همان ابزارهای جراحی استفاده کنند، بدون اینکه میکروب را از یک نفر به شخص دیگری انتقال دهند؟
یا شاید تعجب کنید که چگونه سالن های آرایشی و کاشت ناخن؛ از عبور عفونت های قارچی بین مشتری جلوگیری می کنند؟

شما احتمالاً فهمیده اید که این موضوع ربطی به تمیز کردن وسایل مورد استفاده آنها دارد. با این حال، می دانید که تمیز کردن این موارد برای جلوگیری از عبور میکروب یا عفونت ها کافی نخواهد بود. برای عقیم سازی یا از بین بردن همه موجودات زنده روی این ابزارها باید کاری انجام شود.
اتوکلاو عملکرد دقیق مواد ضدعفونی کننده را انجام می دهد. این دستگاهی است که از فشار و بخار برای رسیدن و حفظ درجه حرارت بسیار زیاد برای زندگی هر میکروارگانیسم یا اسپورهای آنها استفاده می کند.
میکروارگانیسم ها همان چیزی است که بیشتر افراد از آن به عنوان میکروب یاد می کنند. این باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها، انگل ها و غیره بوده که قادر به ایجاد عفونت در بدن ما هستند. اسپورها شکل میکروارگانیسم هایی مقاوم به محیط زیست هستند. اگرچه آنها قادر به تحمل شرایط سخت تر هستند ، اگر شرایط شدید برای مدت طولانی حفظ شود ، می توانند کشته شوند.

اتوکلاو آویکو

اتوکلاو ایرانی بخرم یا خارجی؟

حال که با اهمیت وجود اتوکلاوها در محیط های بیمارستانی، آرایشگاهی و کلینیک های دندانپزشکی آشنا شدید، باید بدانید که در بازار مدل ها و مارک های گوناگونی از این دستگاه وجود داشته است.
امروزه خریداران با توجه به فاکتورهای گوناگون، یا اتوکلاو ایرانی تهیه می کنند، یا به سمت بازارهایی می روند که تنها مارک های خارجی را به فروش می رسانند.

شاید تصور غلطی که در میان مشتریان از بابت کیفیت پایین اتوکلاوهای ایرانی وجود داشته، مانع از آن شده تا مشتریان بیشتری به سمت مارک های ایرانی بروند!
اما به نظر می رسد که از نظر قیمتی و هم اکنون از نظر کیفیتی، تفاوت چندانی را نمی توان بین مارک های باکیفیت ایرانی و مارک های خارجی پیدا کرد.

در واقع شما خریداران همان قدر که هزینه می کنید، کیفیت خوب و متناسبی از یک اتوکلاو ایرانی را با کارایی و بازدهی خوب، خریداری خواهید کرد.

اتوکلاو ماتیسا شرکت ایرانی آویکو

یکی از مارک های فوق العاده باکیفیت و کارآمد در زمینه برندهای ایرانی اتوکلاو، اتوکلاو ماتیسا نام داشته است.
اتوکلاو ماتیسا تولیدی شرکت آویکو بوده که قبلا با نام شرکت فرازمهر در بازار، به همگان شناسانده شده بود.
شایان ذکر است که اتوکلاو ماتیسا با ظرفیت 22 لیتر تولید می گردد و می تواند از مشخصات کلیدی ذیل برخوردار باشد:

  • مناسب برای استفاده در کلینیک های دندانپزشکی
  • مجهز به پمپ وکیوم
  • دارای سیستم عیب یابی خودکار
  • عرضه شده در دو مدل با پرینتر و بدون پرینتر (با آپشن اضافه کردن پرینتر)
  • جنس چمبر از فولاد ضد زنگ
  • امکان تخلیه مستقیم آب استفاده شده
  • دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

بهترین قیمت اتوکلاو ایرانی در بازار

اگر چه مارک اتوکلاو یکی از مهم ترین موارد قابل توجه برای خریداران، قبل از خرید است، اما نمی توان قیمت اتوکلاو را نادیده گرفت.
در بازارهای رقابتی امروزی، مراکز فروشی می توانند مشتریان بیشتری داشته باشند که دو اصل کیفیت و قیمت را به هیچ وجه از هم جدای ندانند.

[highlight color=”green”]بهترین قیمت انواع اتوکلاو ایرانی و خارجی در بازار، می تواند همراه با خرید بی واسطه باشد. پس این چنین خریدی را همین حالا از طریق این مجموعه، تجربه نمایید.[/highlight]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما