بهترین انکوباتور ساده و یخچالدار قیمت تولیدکننده

انکوباتور ساده و یخچالدار در ظرفیتهای متنوعی جهت ایجاد گرمخانه نگهداری نمونه های کشت سلولی طراحی می شوند.

مطلب پیشنهادی برای شما: دستگاه انکوباتور co2 چیست؟

خرید انکوباتور یخچالدار

کار دستگاه انکوباتور

Incubator یا همان انکوباتور چیست و چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟ این دستگاه نوعی گرمخانه دقیق آزمایشگاهی است.

نمونه های مختلف انکوباتور سریع می تواند با کیفیت و کارایی عالی، محیط رشد نمونه های آزمایشگاهی را با ایجاد همدمایی یکنواخت و مناسب فراهم می سازد. این کار با کنترل عوامل مهمی از جمله دما و رطوبت و همچنین تنظیم حجم اکسیژن و دی اکسید کربن انجام می گیرد.

عموما به این ابزار، دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی می گویند چون اساسا در آزمایشگاه های مختلف برای بررسی، رشد و نمو دادن کامل نمونه های سلولی مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه درباره انواع این موضوع که انکوباتور ساده و انکوباتور یخچالدار چیست بیشتر اطلاعات بگیرید.

مطلب پیشنهادی برای شما: قیمت اتوکلاو مامایی مدل رومیزی

انکوباتور و انواع آن

انکوباتور جدید در دسته های پزشکی و آزمایشگاهی شناخته شده اند اما نمونه های صنعتی این دستگاه هم در سالیان اخیر طراحی شده بود. انواع مختلف دستگاه انکوباتور می تواند در نمونه های زیر کاربردی باشد:

  1. انکوباتورهای موسوم به گرمخانه های جوجه کشی برای استفاده در صنایع مرتبط
  2. دستگاه انکوباتور ساده و یخچالدار کاربردی برای آزمایشگاه های تحقیقاتی، بالینی، خون شناسی  و بررسی نمونه های DNA
  3. نمونه انکوباتورهای کاربردی برای موارد پزشکی در مراکز مرتبط جهت نگهداری از نوزادان نارس
  4. انواع انکوباتور CO2 برای نمو انواع سلول های زنده
  5. انکوباتورهای شیکردار نمونه های هوازی را در محیط مایع می چرخاند.

این دستگاه ها اگرچه همگی به عنوان گرمخانه برای رشد و نمو مورد استفاده اند اما در مدلهای مختلف این کار را با شرایط متفاوتی اجرا خواهند نمود. در اولین نمونه ها می توانند تخم مرغ را در فرایند گرمایشی مناسب در مدت زمان محدود به جوجه تبدیل سازند.

نمونه های دوم برای میکروب شناسی یا بررسی و رشد دادن DNA سلولی به منظور انجام فرایند مهم آزمایشگاهی به عنوان ابزار بسیار مهم شناخته شده اند. دستگاه انکوباتور در نمونه سوم می تواند از مشکلات بعد از تولد ناشی از زود به دنیا آمدن نوزاد جدا جلوگیری کند.

در نمونه شماره 4 با تامین CO2 لازم در محفظه انکوباتور بیکربنات سدیم برای تنظیم pH محفظه تولید شده و ثابت می ماند.

اجزای اصلی انکوباتورها شامل موارد زیر است:

  1. محفظه نگهداری نمونه
  2. سیستم کنترل کننده دما، رطوبت
  3. سیستم تامین گاز

تفاوت انکوباتور ساده با نمونه یخچالدار نوع تنظیم دما است. در نمونه های یخچالدار می توانید دما را بین منفی 5 تا بالاتر از 60 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. این کار در انکوباتورهای ساده که برای کشت سلولی مورد استفاده اند غیر ممکن است.

نمونه یخچالدار با طیف دمایی گسترده تر برای میکروب شناسی و حتی خشک کردن لوازم یا نگهداری سرم های مخصوص آزمایشگاه کاربردی اند.

انکوباتور ساده

شناسنامه دستگاه انکوباتور

برای بررسی ظرفیت انکوباتور در مدلهای مختلف آن می توانید به برگ معرفی محصول که تولید کننده برایتان قرار داده دقیق شوید. انواع دستگاه انکوباتور ساده و یخچالدار در ابعاد متفاوتی طراحی می شوند.

ظرفیت انکوباتورها در کلاس های مختلف آن برایتان متفاوت است. بر حسب مدل و کلاس دستگاه می توانید انکوباتورها را در ظرفیتهای 53، 55، 220 تا 400 لیتری مشاهده نمایید.

تصویر دستگاه انکوباتور نیز در شناسنامه آن موجود است. همانطور که گفتیم مدلهای این ابزار آزمایشگاهی بسیار متنوع است می توانید با تطابق مشخصات و تصاویر موجود در شناسنامه این دستگاه را بیشتر بشناسید.

اگر برای خرید انکوباتور به دفترچه راهنمای دستگاه انکوباتور یا شناسنامه محصول نیاز دارید کافی است از مشاوران ما درخواست کنید. برای خرید بهترین انکوباتور به موارد زیر دقت کنید:

  1. جنس محفظه داخلی و بدنه خارجی
  2. قابلیت های مختلف تنظیم دمایی و رطوبتی
  3. ابعاد داخلی دستگاه (ظرفیت)
  4. بررسی مدل سه سیستم ترمومتر، ترموستات و تایمر
  5. انواع سیستم های طراحی شده بر روی انکوباتور
  6. گستره دمایی
  7. مدل درب
مطلب پیشنهادی برای شما: آب مناسب برای دستگاه انکوباتور co2 چیست؟

خرید بهترین انکوباتور ساده و یخچالدار تولید ایران

تولید کننده انکوباتور در ایران فعالیت بسیار گسترده ای را از سالیان پیش آغاز کرده است. خوشبختانه برندهایی مانند کاوش مگا که پیشتر با ارائه انواع اتوکلاو شناخته شده بودند در این حوزه فعال هستند.

این موضوع می تواند خیالتان را از خرید محصول اورجینال با کیفیت در ایران راحت کند. پیشنهاد روز ما برای فروش انواع انکوباتور از بهترین برند تولیدکننده در ایران، انکوباتورهای کاوش مگا است.

این برند منتخب ظرفیتهای مختلفی از این محصول را در مدلهای مختلف آن به شما ارائه می کند.

استفاده از بهترین متریال برای ساخت قسمتهای داخلی و خارجی دستگاه در کنار طراحی سخت افزاری بسیار قوی این محصول را برای استفاده در مراکز تخصصی پزشکی و آزمایشگاهی مناسب ترین گزینه بازار می سازد.

تولیدکننده ایرانی به صورت تخصصی انواعی از بهترین گرمخانه های آزمایشگاهی را در نمونه ساده و یخچالدار در ظرفیتهای متنوع در کلاس های B، E و D به شما ارائه می کند.

بهترین قیمت انکوباتور

لیست قیمت انکوباتور ساده و یخچالدار

قیمت انکوباتور ساده یا قیمت انکوباتور یخچالدار به نسبت مسائل مختلفی برایتان متفاوت خواهد شد. این مسئله که دستگاه چه ظرفیت و مدلی دارد بر روی لیست نهایی قیمتها تاثیر گذار است.

ضمنا این مسئله که انواع انکوباتورها را از کدام برند خریداری کنید نیز بر روی لیست قیمتها تاثیرگذار خواهد بود.

برای اطلاع از لیست قیمتهای دقیق این محصولات لازم است با ما تماس بگیرید. به صورت کلی بازه قیمتی برای فروش مدلهای مختلف این دستگاه چیزی بین 13 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان است. ضمنا نمونه های صنعتی بزرگ بازه قیمتی تا 200 میلیون تومان نیز خواهد داشت.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما