خرید دستگاه اتوکلاو ناخن + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

خرید یک دستگاه اتوکلاو می تواند شما را یک حرفه ای و سالن زیبایی شما را عالی نشان دهد. برای اطمینان از درجه یک بودن کار شما به عنوان هنرمند در زمینه ناخن، تنها کیفیت تضمینی و قیمت مناسب کافی نیست.

حتما از خود می پرسید که علت نیاز به دستگاه اتوکلاو ناخن چیست.

اتوکلاو ناخن

بهتر است بدانید وسایل مانیکور و پدیکور از جمله ابزاری هستند که می توانند آلودگی را به آسانی از فردی به فرد دیگر منتقل کنند.

وقتی نوبت به یک جلسه ترمیم ناخن خوب می رسد، باید نگرانی های ایمنی را در نظر داشته باشید.

بهترین دستگاه اتوکلاو ناخن برای سالن های زیبایی می تواند تمام ابزارهای مانیکور از جمله فیلر ناخن، قیچی، ناخن گیر را استریل کند و قبل از استفاده بعدی تمیز نگه دارد.

ابزارهای مانیکور معمولاً توسط چندین مشتری استفاده می شود و اغلب این محصولات کاربردی، کثیفی و میکروارگانیسم های مضر را ذخیره می کنند.

پس پاک کردن این ابزارها با دستمال خیس کافی نیست و دستگاه اتوکلاو ناخن در چنین مواردی کمک می کند. اتوکلاوها از عفونت هایی که ممکن است محصول جانبی نامطلوب ابزارهای مانیکور کثیف باشند جلوگیری می کند. دستگاه اتوکلاو ناخن بر اساس اصل استریلیزاسیون با بخار کار می کند و میکروب ها را به طور کامل از بین می برد.

اتوکلاو آرایشگاهی

بهترین دستگاه اتوکلاو ناخن

  • توجه به سایز و ظرفیت:

بر اساس تعداد ابزارهایی که می خواهید استریل کنید، می توانید اتوکلاو را برای نیازهای خود انتخاب کنید. دستگاه اتوکلاو ناخن شخصی به ظرفیت زیادی نیاز ندارد، در حالی که هنگام خرید اتوکلاو برای سالن، توجه به اندازه و ظرفیت آن بسیار مهم است. در حالی که اکثر طرح‌های اتوکلاو فشرده و قابل حمل به شما امکان می‌دهند تا به راحتی آن را ذخیره و حمل کنید، ممکن است برای تعداد زیادی ابزار ایده‌آل نباشند.

  • مقاومت و ماندگاری:

در صورت استفاده مناسب، اتوکلاوها ماندگاری طولانی دارند. از آنجایی که آنها از فولاد ضد زنگ و سایر مواد بادوام ساخته شده اند، این دستگاه های استریل کننده را می توان برای سال های آینده مورد استفاده قرار داد. شما باید سایر عوامل موثر بر طول عمر محصول را در نظر بگیرید، از جمله روش های تمیز کردن، میزان برق مورد نیاز و طراحی خود محصول.

  • ویژگی های جانبی:

دستگاه اتوکلاو ناخن ایده آل برای سالن های زیبایی دارای ویژگی های هوشمند نیز هستند.

آنها ممکن است شامل آشکارسازها و چراغ های نشانگر باشند که به شما در نظارت بر استفاده شما کمک می کند.

آن ها همچنین ممکن است با یک فیوز حرارتی برای محافظت از اتوکلاو در برابر گرمای بیش از حد عرضه شوند.

مناسب ترین دستگاه برای شما یک تنظیم زمان هوشمند خواهد داشت که به شما امکان می دهد زمان استریلیزاسیون خود را از پیش تعیین کنید.

خرید دستگاه اتوکلاو ناخن

برای خرید هر دستگاهی لازم است از چند نکته مهم راجع به دستگاه، هزینه و نیاز خود آگاه باشید.

درمورد دستگاه اتوکلاو ناخن باید توجه داشته باشید که چه تعداد وسیله و در چه بازه زمانی قرار است استریل شوند.

این موضوع کاملاً وابسته به تعداد مشتری، زمانبندی شما و همچنین وسعت سالن است.

در درجه بعدی باید توجه داشته باشید که بر اساس کیفیت و بودجه در دسترس خود، نوع دستگاه را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که می توانید در این زمینه از بازار آنلاین نیز کمک بگیرید و پیش از تصمیم گیری، دستگاه ها، قابلیت های آن ها و قیمت های بازار را باهم مقایسه نمایید.

در این میان دستگاه های اتوکلاو ایرانی نیز دارای قیمت و کیفیت مناسبی هستند.

دستگاه اتوکلاو ناخن Nano wave  که در آن از اشعه فرابنفش استفاده می شود، یک محصول ایرانی و تایید شده است که دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما