قیمت خرید انکوباتور یخچالدار کاوش مگا

انکوباتور یخچالدار کاوش مگا مانند سایر تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی این شرکت طراحی بروز، کیفیت بالا و قیمت خرید بسیار مناسب دارد.

مطلب پیشنهادی برای شما: دستگاه انکوباتور co2 چیست؟

انکوباتور یخچالدار کاوش مگا

انکوباتور یخچالدار چیست

انکوباتور یخچالدار و انکوباتور ساده هریک به نوبه خود جز تجهیزات بسیار کاربردی به حساب می آیند. اگر بخواهیم این تجهیزات را با جزئیات تعریف کنیم می توانیم بگوییم انکوباتورها وسیله ای هستند که برای نگهداری و حفظ نمونه‌های حیاتی مختلف در دماهای پایین استفاده می شوند.

نمونه هایی که درباره آن حرف می زنیم مواردی مانند سلول‌ها و باکتری‌هایی هستند که به منظور آزمایش های بسیار مهم میکروب شناسی و سلولی با انکوباتور آزمایشگاهی نگهداری می‌شوند.

کار اساسی که در این دستگاه های کاربردی انجام می شود ایجاد دمای پایین و ثابت است. این کار شما را قادر می کند تا بتوانید نمونه‌های حیاتی را برای مدت طولانی نگهداری کرد.

ضمنا مهم است که بدانید دمای پایین در انکوباتور کاملا کنترل شده است. این مورد یعنی انکوباتور می تواند از تجمد و نقطه مقابل آن یعنی فساد سلول ها در دمای بالا به صورت دوگانه کاملا جلوگیری کند.

کاربرد انواع متنوع انکوباتور یخچالدار به عنوان یک وسیله نگهداری سلول برای آزمایشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و صنایع دارویی است.

مطلب پیشنهادی برای شما: قیمت اتوکلاو یوروندا با گارانتی

راهنمای استفاده از دستگاه انکوباتور

همانطور که به این موضوع اشاره کرده ایم انکوباتور آزمایشگاهی هوشمند وسیله ی ضروری برای انجام آزمایشات و کشت باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها در آزمایشگاه های مختلف است.

بر این اساس برای اینکه بتوانید از این دستگاه با کیفیت بالا استفاده کنید باید درباره راه اندازی درست و برنامه ریزی دقیق این محصول اطلاعات کامل داشته باشید.

در ادامه راهنمایی مختصری برای استفاده از این دستگاه را برایتان ذکر می کنیم. البته بسیار اهمیت دارد که پیش از راه اندازی انکوباتور دفترچه همراه دستگاه را مطالعه کرده و حتما از مرکز فروش تان نیز اطلاعات لازم را در این باره دریافت کنید.

  1. قبل از هر استفاده، اطمینان حاصل کنید که دستگاه را به منبع برق بدون مشکل و نوسان متصل شده است.
  2. بعد از اینکه دستگاه را از جعبه خارج کردید حتما باید آن را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ آسیب فیزیکی به آن وارد نشده است.
  3. در صورت وجود هر گونه آسیب، به هیچ وجه از انکوباتور استفاده نکنید و بلافاصله با بخش پشیبانی فروشگاه تماس بگیرید.
  4. ضدعفونی لوازمی که در داخل دستگاه قرار می دهید فراموش نشود. حتما قبل از قرار دادن نمونه ها یا ظروف ترکیبی در دستگاه، آن را با محلول مخصوص ضد عفونی کنید. این محلول ضد عفونی می تواند الکل یا ضد عفونی کننده های آزمایشگاهی مناسب باشد.
  5. همچنین مواظب باشید که نمونه ها را به درستی بسته بندی کنید تا از آلودگی خارجی جلوگیری شود.
  6. میزان دما و رطوبت را بر اساس نوع نمونه و توضیحات درون دفترچه تنظیم کنید. معمولا دمای نرمال برای بسیاری از میکروارگانیسم ها حدود 37 درجه است.
  7. پس از اطمینان از تنظیم دما و رطوبت به دقت نمونه ها یا مواد شیمیایی را در دستگاه قرار دهید. به راهنمای نوع قراردهی نمونه و ظروف در دستگاه دقت کنید.
  8. حتما در طول استفاده از دستگاه حواستان به فرایند کار باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل دستگاه را خاموش کنید.
  9. پس از پایان نرمال کار، دستگاه را به طور کامل خاموش کنید و از برداشتن همه نمونه ها و ظروف اطمینان حاصل نمایید.

تمامی مواردی که برایتان درج کرده ایم جز راهنما استفاده عمومی از دستگاه است. راهنمایی های و دستورالعمل های خاص برای هر مدل خاص دستگاه که توسط تولید کننده ارائه می شود، مهمترین موردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

قیمت انکوباتور یخچالدار

راهنمای خرید آنلاین بهترین انکوباتور

برای خرید انکوباتور خوب است که به نکات زیر دقت داشته باشید:

  1. ظرفیت: با توجه به موارد استفاده و حجم نمونه ها بهترین نمونه را انتخاب کنید.
  2. دما و رطوبت قابل تنظیم: اطمینان حاصل کنید که انکوباتور دارای قابلیت تنظیم دما و رطوبت است تا شرایط مطلوب را برای نگهداری اختصاصی از سلول های مورد نظرتان ایجاد کند.
  3. سیستم گرمایش و سرمایش: از وجود سیستم گرمایش و سرمایش قابل اعتماد برای حفظ دمای مطلوب در داخل انکوباتور اطمینان حاصل کنید.
  4. وجود انواع هشدارها: بررسی کنید که آیا انکوباتور دارای امکان هشدارهای صوتی یا تصویری برای اطلاع رسانی در مورد تغییرات دما یا رطوبت است.
  5. کیفیت ساخت و برند دستگاه: از شرکت های معتبری خرید کنید و نظرات کاربران را در مورد عملکرد و کیفیت محصولات آنها مطالعه کنید.
  6. قدرت مصرفی: توان مصرفی انکوباتور را بررسی کنید و مطمئن شوید که با قدرت برق موجود در محل استفاده سازگار است.
  7. قابلیت تمیزکاری: از وجود قابلیت تمیزکاری و بهداشتی در انکوباتور اطمینان حاصل کنید.

انکوباتور کاوش مگا یکی از نمونه انکوباتورهای یخچالدار بسیار مناسب برای خریدتان است.

مطلب پیشنهادی برای شما: آب مناسب برای دستگاه انکوباتور co2 چیست؟

انکوباتور یخچالدار کاوش مگا

انکوباتور یخچالدار کاوش مگا محصول شرکت معتبر کاوش مگا در ظرفیتهای متنوع در دسترس شما است. این محصول با کیفیت ساختاری عالی برای استفاده در آزمایشگاه های تخصصی طراحی شده است.

فضای داخلی انکوباتورهایی که در شرکت کاوش مگا طراحی می شود تماما استیل یا آلومینیوم درجه است. ضمنا این محصول با داشتن دو درب کاملا ایمن خواهد بود.

انکوباتورهای برند کاوش مگا هوشمند اند و دارای سیستم کنترل الکترونیکی نیز می باشند. ضمنا در ظرفیت 55 لیتری به نسبت موارد دیگر کاربردی تر اند.

برای نگهداری از سلول ها به آسانی می توانید دمای یکنواخت را در این دستگاه ایجاد کنید. دقت دمایی در این دستگاه 1 درجه است. ضمنا دما از منفی 10 تا مثبت 70 درجه برایتان قابل تنظیم خواهد بود.

موتور با فن مخصوص خنک می شود. بدنه خارجی دستگاه پوشش رنگی الکترواستاتیک بر روی فولاد دارد.

همواره می توانید محصولات برند کاوش مگا را با خدمات پس از فروش از ما تهیه نمایید.

انکوباتور کاوش مگا

استعلام قیمت خرید انواع انکوباتور

انکوباتور یخچالدار کاوش مگا قیمتهای مناسب تری نسبت به برندهای خارجی معتبر دارند.

اگر می خواهید برای استعلام فوری قیمت انکوباتور یخچالدار همین الان با شماره های ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما