قیمت پک اتوکلاو دندانپزشکی تمامی سایزها

استفاده از اتوکلاو در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی مانند دندانپزشکی، درمانگاه ها و… بسیار لازم است. داشتن یک پک مناسب برای استریل کردن انواع سایزها و مدل های ابزار بهداشتی با قیمت مناسب موجب کاهش خطرات فراوان عفونی می شود.

پک اتوکلاو دندانپزشکی

از طرفی برای استفاده از اتوکلاوها از ابزاری به نام رول استریل یا همان پک اتوکلاو دندانپزشکی لازم است.

رول های استریلیزاسیون یکی از رایج ترین محصولات پلاستیکی مورد استفاده در دندانپزشکی و یکی از معدود محصولات قابل بازیافت نیز هستند.

اگر بسته پس از استفاده تمیز باشد، بسته بندی قابل بازیافت است. برای بازیافت، کاغذ و لمینت باید از یکدیگر جدا شوند.

کاغذ بسته بندی شفاف از الیاف چوب بکر سفید شده ساخته شده است و در صورت وجود برنامه جمع آوری کاغذ باطله می توان آن را بازیافت کرد.

رول پک اتوکلاو دندانپزشکی ECS SRL با رنگ آبی شفاف خود مشخص می شوند که شناسایی سریع محتویات را تضمین می کند.

آنها به لطف لایه تقویت شده خود در برابر پارگی بسیار مقاوم هستند.

رول دندانپزشکی

حین مصرف جهت باز شدن آنها به وضوح مشخص شده است و هر رول در یک فیلم محافظ پیچیده می شود تا از گرد و غبار جلوگیری شود، حتی پس از باز شدن جعبه. آنها برای هر نوع ماشین ضدعفونی کننده مناسب هستند.

برای تهیه پک اتوکلاو دندانپزشکی می توانید علاوه بر مراکز تهیه و پخش کالاهای پزشکی، به بازارهای آنلاین نیز مراجعه نمایید.

بنابر تحلیل آماری قیمت ها در سایت های مختلف، قیمت این نوع محصولات در چند سال اخیر از ۱۱۰ هزارتومان برای هر رول به 800 هزار تومان رسیده است.

گرچه تمامی تغییرات ایجاد شده در قیمت کالاهای پرشکی مانند تمامی کالاها و ابزار صنعتی، وابسته به نوسانات بازار اقتصاد است.

قیمت رول پک اتوکلاو

رول پک اتوکلاو یکی از ابزاری است که در فرآیند استریلیزاسیون از آن استفاده می شود.

قیمت این محصول می تواند تحت تاثیر فاکتورهای زیادی دچار تغییر شده و افزایش یا کاهش یابد.

در ابتدا باید بدانید که چرا لازم است از قیمت رول پک اتوکلاو مطلع باشید و همچنین لازم است به این سوال پاسخ داده شود که چرا لازم است از این محصول استفاده کنید.

استفاده از اتوکلاو در بسیاری از مکان ها که در آن ها با بدن انسان ارتباط مستقیم توسط ابزار ایجاد می شوند بسیار مورد تاکید بوده و ضروری است.

این دستگاه با استفاده از روش ها و فرآیندهای متفاوتی و همچنین با دخالت مواد خاصی می تواند ابزار مورد استفاده بخش های بهداشتی و درمانی را ضدعفونی کرده و از انتقال آلودگی ها و ایجاد بیماری های آتی در انسان ها جلوگیری کند.

ممکن است تا به حال راجع به عفونت های بیمارستانی صحبت هایی را شنیده باشید و راجع به آن نگرانی داشته باشید.

اگر شما یکی از اعضای کادر درمان و یا از عوامل دخیل در پخش ابزار استریل باشید از این موضوع آگاهی داشته و می دانید چطور می توان از آن جلوگیری کرد.

اما اگر شما از مراجعین هستین باید بگوییم که استفاده از از دستگاه های اتوکلاو استریل کردن ابزار می تواند بهترین راه مقابله با این گونه عفونت ها باشد.

یکی از نکات مهم استفاده از دستگاه اتوکلاو استفاده از یکی از انواع بسته بندی های استریل مانند پاکت ها و یا رول ها می باشد.

در خرید این نوع محصولات یکی از اولویت ها برای افراد قطعاً قیمت رول پک اتوکلاو است.

این فاکتور می تواند تحت تاثیر بسیاری از عوامل قرار گرفته و دچار تغییرات بسیار زیادی شود. برای مثال ممکن است جنس رول ها و یا اندازه آن ها روی این فاکتور تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

علاوه بر این موارد ممکن است برند شرکت سازنده نیز در این تغییرات قیمت دست داشته باشد البته در مورد این محصول این تغییر خیلی چشمگیر نیست.

مشخصات پک اتوکلاو دندانپزشکی

برای خرید و تهیه پک اتوکلاو دندانپزشکی لازم است ابتدا راجع به مشخصات و کارایی های این نوع محصول اطلاعات کافی را کسب کنید.

همانگونه که می دانید از اتوکلاوها برای ضدعفونی کردن ابزار استفاده می شود.

این ابزار می توانند در هر قسمتی از زنجیره بهداشت و درمان استفاده شوند.

البته که زمانی که از بهداشت صحبت می کنیم علاوه بر درمانگاه ها و آزمایشگاه ها، باید بدانیم که بهداشت دهان و دندان یکی از شاخصه های بزرگ سلامت است.

ابزار مورد استفاده در دندانپزشکی ها به صورت مستقیم می توانند هرگونه بیماری و عفونت را به افراد منتقل کنند و باعث عوارض جبران ناپذیری شوند.

قیمت رول دندانپزشکی

برای جلوگیری از آسیب به مراجعه کنندگان لازم است از اتوکلاو استفاده شود.

یکی از اجزای لازم برای استفاده درست از اتوکلاوها در دندانپزشکی، داشتن یک پک اتوکلاو دندانپزشکی مناسب است.

نحوه مصرف و استریل کردن صحیح ابزار باعث می شوند سطح بهداشت مراکز ما بالاتر برود.

برای این امر لازم است ابتدا بدانیم که پک اتوکلاو دندانپزشکی چیست.

از این نوع پک ها برای بسته بندی ابزاری که نیاز به استریل شدن دارند استفاده می کنیم، به این صورت که ابزار را در ظرف مناسب گذاشته و دور آن ها را با رول پک می پوشانیم.

گرچه می توان از رول پک به تنهایی نیز استفاده کرد زیرا به راحتی ابزار داخل آن قابل مشاهده هستند و جنس محکم آن باعث محفوظ ماندن ابزار می شود.

بهتر است در حین خرید، انواعی از رول پک را انتخاب کنید که دارای جنس کاغذ و فیلم مدیکال باشد، در این صورت می توانید از بالاتر بودن طول مدت استریل ماندن ابزار خود اطمینان حاصل نمایید.

از طرفی استفاده از رول پک اتوکلاو دندانپزشکی به شما در تشخیص استریل بودن و یا عفونی شدن ابزار کمک می کند.

به این صورت که می توانید از نشانگر روی کاغذ و تغییرات رنگ آن، استریل بودن یا نبودن پک خود را تشخیص دهید.

یکی از دلایل پر مصرف بودن این محصول، آسانی مصرف آن است.

البته به این دقت داشته باشید که در مراکز مختلف ممکن است از ابزار تیزتری استفاده شود پس برای پک اتوکلاو دندانپزشکی باید از محصولات با استقامت بالاتر و اعتبار بیشتری استفاده نمایید.

در هنگام خرید می توانید با مراجعه به مشاوره های خرید و افراد متخصص راجع به نوع محصول خود اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

برای جمع بندی بهتر است یادآور شویم که خرید و استفاده از این محصولات نیازمند محاسبه و در نظر داشتن ابزار مورد استفاده شما است.

اندازه ابزار در خرید شما می تواند بسیار تعیین کننده باشد، زیرا ابزار با سایزهای بزرگ تر نیازمند رول های پهن تر هستند.

از طرفی جنس این ابزار علاوه بر شفافیت کافی برای فراهم کردن دسترسی و دید به داخل پک، باید دارای استحکام کافی و موردنیاز شما باشد.

این مشخصات به شما کمک می کند که روند استریلیزاسون بهتری را طی کنید.

دستگاه های اتوکلاو برای مراکز دندانپزشکی حکم تایید بهداشت را دارند که البته این بهداشت با داشتن یک رول پک مناسب امکان پذیر خواهد بود.

بدیهی است که این رول ها در مقابل گرما مقاوم هستند زیرا در اتوکلاو از حرارت و بخار برای استریلیزاسون استفاده می شود.

راهنمای خرید رول اتوکلاو

برای خرید این دسته از محصولات باید راهنمای کافی را داشته باشید و بدانید گرچه قیمت رول پک اتوکلاو بسیار مهم است اما نباید فاکتوری باشد که باعث خریدن و یا عدم خرید یک محصول خوب شود.

منظور از این جمله آن است که شما ابتدا باید به جنس مورد نظر خود توجه کنید و در نظر داشته باشید که میزان استحکام و قدرت محصول انتخابی شما در چه حد است.

توجه داشته باشید اگر رول استریل انتخابی شما جنس مناسبی برای روش ضدعفونی کردن خاص مورد نظر شما در دستگاه اتوکلاو نداشته باشد، باعث تخریب پوشش شده و فرآیند استریلیزاسیون ناموفق می شود.

در کنار قیمت رول پک اتوکلاو همیشه باید جنس انتخابی بر اساس نحوه استریلیزاسیون، روش بخار آب و یا پلاسما، توجه داشته باشید.

در صورت انتخاب درست و منطبق بر این روش شما می توانید بهترین نتیجه را از فرآیند ضدعفونی سازی ابزار خود داشته باشید.

نکته دیگر در خرید آن است که باید به ابعاد آن توجه کافی داشته باشید.

انتخاب ابعاد مناسب برای ابزار متفاوت به شما کمک می کند که سلامت پکیج استریل را در طول و پس از فرآیند استریلیزاسیون تضمین کنید.

توجه داشته باشید که در صورت عدم استفاده از ابعاد مناسب، ممکن است ابزار شما از پک خارج شده و یا در تنظیم و برنامه دهی به دستگاه های اتوکلاو و یا پک کننده، دچار مشکلات جدی شوید.

پس این فاکتور نیز باید یکی از اولویت های انتخابی شما در خرید رول های استریل باشد.

البته همین فاکتور تغییرات ابعاد نیز می تواند تاثیر بسزایی در افزایش و یا کاهش قیمت رول پک اتوکلاو داشته باشد.

مورد دیگری که حتما باید پیگر آن باشید، استحکام کاغذ انتخابی است‌.

این مورد را می توانید با توجه به استانداردهای موجود و مشخصات نوشته شده روی بسته بندی های رول استریل، متوجه شوید.

این مسئله نیز یک مولفه خیلی مهم در خرید رول استریل است که شما را می تواند دچار چالش کند.

منظور از چالش در این زمینه آن است که ممکن است شما با وجود پرداخت زیادی برای قیمت رول پک اتوکلاو، محصول با استحکام پایینی تهیه کرده باشید.

این موضوع باعث می شود فرایند استریلیزاسیون شما دچار ایراد شده و حتی پس از اتمام فرایند نیز به علت استحکام پایین امکان باقی ماندن ابزار در پک کاهش یابد.

توجه به این موضوع نیز یکی از اساسی ترین مسائل مربوط به خرید رول استریل است.

در نهایت درمورد بررسی قیمت رول پک اتوکلاو باید بدانید که می توانید این مورد را به راحتی و بدون هیچ دردسری از بازارهای آنلاین کالاهای طبی و یا کاتالوگ های مربوط به مراکز تولید و پخش ابزار پزشکی به دست آورید.

اما پیش از آن بهترین کار ممکن آن است که به دنبال اولویت های مناسب برای انتخاب رول منطبق با نیازهای خود باشید.

تغییرات قیمت رول پک اتوکلاو در ایران چندان زیاد نیست و می توانید این محصولات را با کیفیت های مختلف در ابعاد متفاوت و با برندهای متنوع مشاهده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما