سازنده بهترین اتوکلاو ایرانی دندانپزشکی

اتوکلاو ایرانی دندانپزشکی به طور مستقیم از سازنده بهترین دستگاه های اتوکلاو موجود در داخل کشور، می تواند با مناسب ترین قیمتی که در سایر بازارهای کشور عرضه می گردد، همین حالا به دست مشتریان رسد.
در تقریبا تمامی مراکز و کلینیک های دندانپزشکی، وجود یک دستگاه استریل همیشه جزو لاینفک بوده است.
چرا که عدم استریل ابزار و تجهیزات دندانپزشکی می تواند در ورود عفونت به افراد مراجعه کننده، نقش فزاینده ای را دارا باشد.
اما اغلب پزشکان دندانپزشک به دنبال یک دستگاه استریل می گردند که ضمن تضمین در استریل ابزار و تجهیزات، از یک مارک معتبر بوده و قیمت کاملا مقرون به صرفه ای هم داشته باشد.

به همین خاطر است که آشنایی با سازنده بهترین اتوکلاو ایرانی دندانپزشکی می تواند قبل از خرید اهمیت جدی برای خریداران که همان کلینیک های دندانپزشکی هستند، داشته باشد.

اتوکلاو دندانپزشکی

انواع اتوکلاو دندانپزشکی

همانطور که متوجه شدید، در حال حاضر از بهترین روش های استریل ابزار و تجهیزات در کلینیک ها و مراکز دندانپزشکی، استفاده از یک دستگاه اتوکلاو هست.
این دستگاه در انواع مدل های رومیزی و با ظرفیت های گوناگونی توسط برندهای داخلی و خارجی تولید شده و از مصارف مناسبی در مراکز دندانپزشکی برخوردار می باشد.
یکی از انواع اتوکلاوهایی که برای دندانپزشکی ها توصیه می گردد، اتوکلاو سریع یا اتوکلاو Fast است که با حجم کم می تواند در انجام عملیات استریلیزاسیون مناسب ترین گزینه باشد.

مشخصات بهترین اتوکلاو ایرانی دندانپزشکی

از جمله انواع بهترین اتوکلاو ایرانی دندانپزشکی می توان به اتوکلاوهای فیروز طب، اتوکلاو فرازمهر، اتوکلاو تکنوگاز و … اشاره کرد.
اتوکلاو 23 لیتری شرکت فیروز دنتال، می تواند مشخصات ذیل را داشته و پیشنهاد مشاورین فروش این مجموعه برای خریداران باشد:

  • دارای تأییدیه وزارت بهداشت
  • دارای 6 برنامه پیش فرض
  • قابلیت برنامه دهی توسط کاربر
  • دارای سیستم خشک کن
  • دارای پورت USB
  • دارای دو دمای کاری 134 و 121 درجه
  • مجهز به سیکل prion جهت ویروسهای خطرناک

بهترین اتوکلاو دندانپزشکی

سفارش خرید اتوکلاو دندانپزشکی

خریدارانی که قصد خرید بهترین اتوکلاو ایرانی دندانپزشکی در بازارهای امروزی را دارند، می توانند با قیمت درب کارخانجات معتبر، از همین مجموعه خریدی آسان و کاملا اقتصادی را تجربه کنند.
برای اینکه از مشتری دائم تبدیل به یک مشتری با ایمان که با خود آوردنده یک مشتری دیگری هم هست، همین حالا از سایت ذیر خرید خود را انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما