فروش اتوکلاو لیزا محصول ایتالیا

اتوکلاو لیزا محصول کشور ایتالیا با مشخصات منحصربفرد و قیمت خریدی کاملا ارزان، از طریق نمایندگی فروش مستقیم انواع اتوکلاو، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب به عرضه می رسد.
یکی از محصولات اتوکلاوهای تولیدی ایتالیا، اتوکلاو لیزاست که با ظرفیت های گوناگون مخصوص مراکز و کلینیک های دندانپزشکی به عرضه می رسد.
آیا با مشخصات و تجهیزات اتوکلاو لیزا محصول ایتالیا آشنایی دارید؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما بوده تا خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت این اتوکلاو را تجربه نمایید.

اتوکلاو لیزا

آشنایی با اتوکلاو لیزا

همانطور که متوجه شدید از محصولات باکیفیت اتوکلاو ایتالیایی، می توان به اتوکلاو لیزا اشاره کرد که با ظرفیت 17 لیتری روانه بازارهای فروش می گردد.
بی تردید آشنایی با تجهیزات و مشخصات فنی این دستگاه اتوکلاو می تواند خریداران را مطمئن تر و آگاهانه تر برای خرید آماده کرده باشد.
از جمله مشخصات و ویژگی های اتوکلاو لیزا می توان به این موارد اشاره کرد:

این اتوکلاو دارای صفحه نمایش رنگی لمسی با منوی کاربر پسند برای کارهای روزانه می باشد.

آیکون راهنما این امکان را به کاربران می دهد که هنگام کار با دستگاه اگر نیاز به راهنمایی داشته باشند؛ از آن کمک بگیرند.

در ساخت این دستگاه فناوری Eco dry بکار رفته شده که سبب بهینه سازی در مصرف برق و عملکرد سیکل ها شده و عمر دستگاه را هم افزایش می دهد.

  1. امکان اتصال به کامپیوتر با ظرفیت بالا برای دریافت سیکل ها وجود دارد.
  2. امکان شناسایی کاربر با دادن رمز عبور فراهم است.
  3. امکان متصل شدن به پرینتر نیز وجود دارد.
  4. به راحتی قابل نصب در هر مکانی می باشد.
  5. مجهز به سیستم عیب یابی خودکار است.
  6. جنس چمبر این دستگاه از فولاد ضد رنگ تولید می گردد.

قیمت اتوکلاو ایتالیایی

فروش اتوکلاو لیزا ایتالیا

شایان ذکر است که امروزه خریداران دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی به دنبال یک اتوکلاو هستند که برند اورجینال و کیفیتی درجه یک داشته، از حجم کمی برخوردار باشد و قابلیت نصب در تمامی مکان ها را دارا باشد.
پیشنهاد مشاورین فروش نمایندگی های عرضه مستقیم انواع اتوکلاو، خرید اتوکلاو لیزا محصول ایتالیاست که با مشخصات منحصربفرد ذکر شده در خطوط فوق به فروش می رسد.

فروش این اتوکلاو تنها در نمایندگی های رسمی فروش مستقیم و بی واسطه انواع دستگاه های اتوکلاو انجام می گیرد و می تواند خریدی آسان و کاملا مقرون به صرفه برای مشتریان لقب گرفته باشد.

سایت خرید اتوکلاو ایتالیایی لیزا

در حال حاضر سایت خرید آنلاین انواع دستگاه های اتوکلاو استریل، این امکان را برای مشتریان و خریداران اتوکلاو دندانپزشکی فراهم کرده تا بتوانند خرید خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری در کمترین روز کاری انجام داده باشند.
با خرید اتوکلاو ایتالیایی لیزا از طریق این مجموعه فروشگاهی می توانید کیفیتی را که دوست دارید خریداری کرده و هزینه ای اضافی بابت آن پرداخت نکرده باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما